.

העולם דוהר קדימה
ואת???

בואי להיות. להישאר.
לעצב עתיד!


תכנית ההכשרה היחידה שתלמד אותך
להשיג תוצאות מטורפות בזמן קצר

ותהפוך אותך להיות
מעצבת העתיד

 

תכנית ההכשרה המתקדמת ביותר למעצבות חרדיות!

הקורס היחיד
שנותן את המעטפת המושלמת
למעצבת העתיד

כל התוכנות,
כל הסודות והטריקים של המובילים
כל הידע של הגדולים
כל השדרוגים
כל הקיצורי דרך
כל העדכונים,
כל התועלות
כל הכלים הכי חדשים

להיות. להישאר. ולזנק…
לא מספק אותך?

 

עם
אושרית טולידאנו
מאסטרית AI ומכשירה מעצבות AI אלופות
בכלים המתקדמים ביותר בבינה מלאכותית

 

כל הסודות הכמוסים 


שמאחורי תוצרים מדהימים!!

 

את עדיין משקיעה המון 

כדי להוציא את הרעיון שלך מהבינה?

 

מבולבלת מכל התוכנות, ולא מבינה למה כל דבר נועד?

 

חולמת לגלות את התהליכים הפשוטים
שמאחורי התוצרים ההזויים?

 

גם לך נמאס להשקיע שעות
על גינרוטים מתסכלים
ובסוף להוציא תוצר שלא מספק אותך?

 

מרגישה שהסינון
מונע ממך לפרוץ קדימה?

 

מפחדת מה AI (ובצדק!)
ורוצה להישאר שמורה עם ערכים?

 

מרגישה שאת מפספסת לקוחות כבדים ?

 

מה אם הייתי אומרת לך שמינימום זמן

את מוציאה ללקוחה

 לפני שתגידי לי "הא... הבנתי.." 

תקשיבי לי לדקה.

אחרי שלמדתי את כל הסודות הכי גדולים
ב AI 
מכל המומחים
עם למעלה מ 3 שנים עבודה וליווי מהשטח

ארזתי עבורך את כל הכלים הכי טובים
כדי שגם את כמעצבת אלופה וטרנדית
שרוצה להישאר שמורה


כדי שתוכלי להוציא בכיף 
את התוצאה המדוייקת עבורך
ולהרוויח יותר ובקלות

אז אם את רוצה:

להישאר רלוונטית:) ולא מעצבת מימי הביניים שסורגת בגדים בידיים…

הכשרה וקידום אמיתי בתחום ולא עוד קורס שבקרוב לא רלוונטי

רוצה ליווי בזמן אמת, התאמה ומעטפת קידום ב AI  

להישאר מעודכנת גם עוד כמה דורות (שיכולים לעבור בשבועיים:)

לעבוד בכיף עם כל התוכנות הטובות - ולהבין למה כל כלי נוצר

לדעת שלא זרקת את הכסף, ובקרוב תצטרכי קורס חדש שוב

שכולם ישארו פעורי פה מול העיצובים החדשים והיפהפיים שלך

לחסוך לעצמך זמן עבודה יקר שמתבזבז על נסיונות כושלים

להספיק יותר לקוחות באותו הזמן ולהרוויח יותר

להיות מרוצה מהתוצרים שלך ולממש באמת את היכולות שלך

להישאר רלוונטית ומעודכנת עם כל הטרנדים החמים בתחום

לשמור על עצמך, על הערכים שלך ועל סינון מקסימלי

לייעל את שיטות העבודה שלך בכלים החדשים בעולם
(כולל בתוכנות אדובי:) ולפנות לך זמן לדברים החשובים באמת

אני שמחה להציג בפניך

את תוכנית ההכשרה שעזרה

לעשרות מעצבות לקפוץ לרמה הבאה

לעצב בקלות, להרוויח יותר, 


ובלי לוותר על ערכים.

מרכז ההכשרה המקיף לAI

שיגלה לך את הסודות הקריטיים

איך להוציא עיצוב הזויים
ובתוך גינרוטים בודדים !!!

כן
זה לא עוד קורס פרומפטים או מחולל בודד. 


יצרתי כאן משהו יחודי שלא דומה לשום דבר בשוק היום.


זה תוכנית הכשרה מקיפה ופרקטית ב AI ללימוד כל הכלים והתוכנות

שנותנת מעטפת מלאה למעצבת, 


כחלק מביה"ס ל AI שהקמתי מתוך מטרה לתת ליוצרות, 


הכשרה מקצועית ברמה הכי גבוהה שאפשר!


עם ליווי צמוד, כי כאן במרכז לא משאירים אותך לבד

גמרת ללמוד (ביננו אף פעם לא גומרים...) או רק התחלת

את נכנסת אוטומטית 3 חודשי בונוס -

לקהילת הבוטיק של הבוגרות שלנו - A-HIGH!

קהילה של עדכונים, שיתופים, קידום בשטח וכל השאלות שמתעוררות לך במהלך העבודה!

כי רק עם התוכנית הזו:

והתוצאה?

המעצבות שלי מרוויחות היום יותר 

והן קפצו לכמה רמות מעל



 כשהן מצליחות בתוך דקות ליצור תוצרים הזויים

ועם שליטה מלאה בכל הכלים

 


 ויודעות באיזה מחולל יהיה להם הכי טוב לצורך שלהם. 

ואיך לכתוב לו את הפרומפט בצורה 

שיבין בדיוק למה הן התכוונו, 



ולמה אני עושה את זה?

כי אני מאמינה שכל מעצבת יכולה להיות יותר.


ומגיע לה להרוויח יותר זמן, כח וכסף.

ובלי לוותר על עקרונות

אז תכלס מה תקבלי ב

סה"כ שווי הקורס: 6300 ₪

* כל הקורסים והשיעורים נמצאים במערכת לצפייה ולמידה מודולרית ומיידית

(+קבצים לתרגול מוטמעים בשיעורים)

 

וכן את כל הטוב  שיש למרכז ההכשרה להציע

- ליווי, שיתופים תמיכה, משימות

מענה לשאלות ותהליכי עבודה טובים מהשטח 

 

האתר המדהים שלנו כבר כאן פועם בקצב -
כל הבוגרות, השאלות שמתעוררות בשטח, השיתופים
וכל העדכונים הכי חמים - על כל הכלים.

מועדון הבוטיק שיקפיץ אותך מקצועית ואישית
את חייבת להירשם
(והכניסה אליו רק לתלמידות מרכז ההכשרה)

שווי הבונוסים: 6550 ₪

 

זאת אומרת השווי המלא של הקורס + הבונוסים

שמעיף מעצבות

שמזרים לקוחות

ובעיקר חוסך שעות עבודה יקרות!!
הוא: 12,800 ₪

 

אבל כמו שכתבתי קודם 
ההשקעה שלך היא 5350 ₪

 

כשמספיק אם הקורס חסך לך ביום עבודה 
בשווי 250 ₪

250 *21 ימי עבודה = 5250 ₪ לחודש

 

ככה שכבר בחודשיים הראשונים 


את מכפילה את ההשקעה שלך בקורס!

כן קבלי כבר עכשיו גישה לקורס המקיף 

כל זה בהשקעה של 5350 ש"ח בלבד!!

 

כי רציתי שכל אחת תוכל לפרגן
לעצמה את הקורס הזה,


כי אני מאמינה שכל מעצבת יכולה להיות יותר .

ומגיע לה להרוויח יותר זמן , כח וכסף.

וכן בלי לוותר על עקרונות
במקום להשקיע 13430 ₪
(ותאמיני לי שזה שווה הרבה יותר...) 

 

במחיר של תמונה יהודית אחת שתמכרי בחודש
את מרוויחה קורס מקיף מקיף שיכניס לך הרבה יותר

תשקיעי עכשיו רק 10*410 ₪
ותתחילי להרוויח פי מאה ...

סה"כ : 4,100 ש"ח בלבד!!!

+ הנחה נוספת של 300 ₪ 

 3,800 ₪ בלבד!!! ב 7 תשלומים

הנחה עד השקת אתר מרכז ההכשרה A-HIGH

בסדר,
הבנתי ששווה לי ללמוד

ולהתמקצע בבינה

אבל מה דחוף עכשיו, 
נדבר אח"כ...

שאלה טובה!
קודם כל-
המחיר קופץ משמעותית בעז"ה 

ויהיה תואם למרכז הכשרה, 

ושעכשיו את בעצם מקבלת הכל + 
(תמיכה, ליווי ועדכונים 3 חודשים)

במחיר מצחיק ממש
!!

 

בסדר, נגיד ואת מחכה עם הקורס 
בואי נחשוב מה יקרה בנתיים?
 כמה לקוחות את מספיקה ביום? אחד? שניים? גג גג 3 


כשזה על חשבון הבית, הילדים... 



ועוד כמה מחירים שנעדיף לשים בצד..
איך אומרים נעבור גם את זה..

אבל את יודעת מה יקרה בנתיים ?
את תמשיכי לנסות שוב ושוב ושוב 


ותשקיעי הרבה זמן על כל תמונה או פרסומת
כשבפועל הזמן הזה שווה לך כסף והרבה.
את פשוט תשקיעי יותר זמן 

על תוצרים שלא יספקו אותך

ובזמן הזה במקום להספיק לקוח אחד ביום 

עם הקורס והתמיכה המקצועית שתקבלי 

תוכלי להספיק יותר לקוחות, במחיר מלא. 

ועוד ישאר לך זמן לדברים החשובים באמת


אז עכשיו אני שואלת אותך
תגידי לא חבל לחכות?


תקפצי עכשיו על המציאה 

ואת הקורס תיישמי באמת בשטח
על לקוחות משלמים וממליצים!


ובס"ד גם את והחשבון הבנק פתאום יתחילו יותר להתיידד...

כמעצבות כולנו מבינות שהיום AI זה MUST ,
הלקוחות מחפשים מי ששולטת בכלים האלו
ומוכנים לשלם ....
וגם את חשוב לך להיות טרנדית ומעודכנת 


וכבר התנסית על לאונרדו או נייטקפה


ואולי גם עשית מנוי
או גם למדת קורס או שתיים
 אבל עדיין

אבל עדיין הבינה לא לגמרי מבינה אותך...

ובסוף?
בסוף - עובדת הרבה זמן על כל פרומפט,
והוא לא תמיד מצליח לך...


ואת עדיין משקיעה הרבה
כדי להוציא את הרעיונות המוצלחים שיש לך,
וזה עוד לא מגיע למה שאת שואפת..


ושוב את מתוסכלת ולא מצליחה להבין
איך מגיעים לתוצאות אלופות כמו הגדולות



ואולי גם בשקט את גם נאנחת ואומרת –
מה לעשות? זה המחיר של חסימה...


ובכלל - היום הציפיות והתפוקה שמצפים ממך לתת
גדלה שבעתיים

אז זהו שרציתי לומר לך
שאני ממש מבינה אותך
וזה לא חייב להמשיך ככה!

נעים להכיר, אושרית טולידאנו,

חובבת מושבעת של חדשנות וזה לא התחיל מהיום...
אני נושמת, חיה עיצוב מעל 15 שנה
(ובעצם מהרגע שנולדתי...)

אוהבת לתת עולמות של מקצועיות וידע עם כל הלב והנשמה. 

 

וגם וגם אני כמוך - השקעתי (ועדיין משקיעה:)
המון המון שעות כדי לגלות את העולם המדהים הזה
של עיצוב בבינה מלאכותית
 להתעדכן בכל החידושים להבין היטב
את השפה וצורת החשיבה של כל מחולל -

לקיצורי דרך עוצרי נשימה, שדרוג היכולות ולגיוס הבינה במקסימום לטובתינו...

(כן, כמו שברור לך שהיא אפשר להיות מעצבת רק בפוטושופ ולעצב שם לוגואים -
את חייבת לדעת ולשלוט על כל הכלים)

התנסיתי על מידג'רני ולאונרדו כמעט מאז שהם נולדו,
הייתי הראשונה שביקשה מנתיב ונטפרי לפתוח את האתר הזה:) 

ועד היום עומדת בקשר רציף איתם – לקידום ופיתוח פתרונות סינון

במהלך הזמן
פיתחתי בוטים מקצועיים למעצבות עם פתרונות מתקדמים
ולמדתי אצל השמות הגדולים בתחום:
אביתר אדרי, דקל מועלם, דנה דובדבני, מיה ועוד...
(כולל מרצים נדירים עם סודות מקצוע)



עם הרבה סקרנות בלי פשרות, ללמוד ולהתקדם,
ולהכיר כל כלי לעומק אפילו יותר מהמרצה
תוך כדי עבודה מסיבית ללקוחות בתוכנות ה AI השונות,
ושילוב ה AI ככלי מדהים למעצבות



ואת כל הידע והפרקטיקה שרכשתי
ארזתי לך בתוכנית הכשרה מקיפה מקיפה
כי אני מאמינה שלכל אחת מגיע להיות יותר
והיא יכולה בקלות להרוויח יותר זמן, כח וכסף.
 וכסף.

 

ואת ואת שואלת מה היה הדבר הכי מדהים שגיליתי? 

שזה לא תלוי בכלל בסינון...

במהלך השנים עבדתי כמעצבת במשרדי פרסום גדולים,
מרצה לתקשורת חזותית במרכזי הכשרה שונים,
ומנהלת קהילה משגשגת עם עדכונים וחדשנות ב AI

והיום- אני יוצרת בעצמי ומנחה לכל הענף המדהים הזה
של עיצוב ויצירת תמונות בAI,
 

כי אני מאמינה שכל מעצבת יכולה להיות יותר.

ומגיע לה להרוויח יותר זמן, כח וכסף.
וכן בלי לוותר על עקרונות

אני צלמת / עורכת וידאו / מאיירת
ולא צריכה את כל התוכנות
אלא רק חלק מתוכם
האם זה אפשרי?

כן אפשר:)

יש חבילות קטנות יותר
מותאמות אישית 
לצלמות / עורכות  ומאיירות

(אני מכירה מקרוב את הצרכים שלך,
הבינה היא בשורה ענקית גם בשבילך,
במקצוע שלי אני גם מורה לצילום / מולטימדיה
ומלווה מאיירות אגדיות ב AI / עם התמחות מיוחדת לאדריכליות) 

את יכולה להשאיר את הפרטים שלך למטה

תוכלי גם לרכוש רק קורס בודד,
במחיר המלא שלו,
רק לכאורה מה שיקרה
כשתתחילי עם אחד,
ותביני כמה זה פותח את הראש
ומייעל את העבודה
את לכאורה תרצי גם את הבאים אחריו...

ואז לרכוש כל אחד בנפרד
זה יצא לך הרבה יותר יקר...
וחבל...

 

אני מאוד רוצה להתמקצע בתחום ה-AI
ולעשות את זה בצורה הכי מקצועית שיש,

אבל האמת? יש לי גם קצת חששות...
שומעים היום הרבה אזהרות על AI, וזה קצת מלחיץ.

מה את אומרת על זה?

את ממש צודקת,
ובאמת יש ממה.

הקורס הזה הוקם בדיוק בשביל זה –
לתת למעצבות ידע והכשרה מקצועית,
בצורה הכי מדויקת ונקייה.

הקורס כולו מאושר במערכת נטפרי –
כל שיעור, האתר, ובית הספר עצמו.

כל התכנים עוסקים אך ורק בעיצוב ובשימוש מקצועי,
ולכן, גם הכלים בהם אנחנו משתמשות – כמו מחוללי תמונות מבוססי AI –
מאושרים בסינון טוב וברמה גבוהה.

למי שיש סינון קהילות,
יש גם פתרונות ייעודיים לשימוש מקצועי בבוטים.

ובדיוק בגלל זה יצרתי את הבוט "מעצב מאושר" –
בוט מקצועי לעיצוב נטו,
שמשמש כבר קרוב ל-2,000 מעצבות!

 

מתלבטת אם במקום קורס דיגיטלי אולי עדיף זום?

בקורס דיגיטלי את לומדת בזמן שלך
ובקצב שלך
עם תוכן לימודים מודולרי מותאם אישית -
את בוחרת מה נכון לך עכשיו ולעבודה שלך
(וגם לחוסר זמן שלך:) מיוחד לעסוקות שעובדות תחת אש)
גם אם לא הגעת, לא פספסת.

כדי ללמוד או לחזור על כלי ספציפי -
מעולם לא היה קל כ"כ - מערך שיעורים ונושאים ברור וכייפי
עם התקדמות ברורה וממשק לימודים של בית ספר נעים ונגיש.

ואם בא לך גם זום? מבצע 1+1 הרווחת:)
במועדון נפגשים לשו"ת, תהליכי עומק, פרקטיקה וחדשות

אני מאוד הייתי רוצה לשלוט ולעבוד בכיף ב AI
אבל אני טכנופובית אמיתית
האם זה מתאים לי?

כן!!

בוודאי
קורס יקדם אותך בעז"ה מהבסיס עד לרמה גבוהה,

 

יש שיעורים בכל תוכנה

גם מהבסיסי ביותר של הכרות עם התוכנה למתחילות

(ברורה, מובנת וכיפית)


שלב שלב עד למקסימום -

עם טיפים ושיטות עבודה למתקדמים. 


כדי שתוכלי להיות מומחית בעז"ה

גם בעולם המשתנה של הAI

איך קורס דיגיטלי, מה יקרה ביום שאחרי
מי מכיר אותי בכלל, אין לי מורה לפנות אליה וחברות...

כן אפשר ללמוד קורס דיגיטלי-
ולהרגיש אישי -עם כל ההווי,
ממש להרגיש שאת ממול המורה שואלת שאלות ...
ולקבל מענה ממני / מקולגות שכבר נתקלו
את יכולה לשתף עבודות, ולהתייעץ.


הבינה דוהרת קדימה כמו חללית-
ואת לא רוצה אחרי השעות שהשקעת
והחומר הרב שצברת פה
להישאר מאחור ולהתרסק אל הקרקע.

עדכונים על כל השינויים והתוכנות החדשות,
מתעדכן כל הזמן במועדון!!!
ליווי 3 חודשים חינם כניסה למועדון A-HIGH
ועוד 6 חודשים במחיר מצחיק
.


אני מתלבטת מבחינה כספית
אם מתאים לי עכשיו כזאת הוצאה...
אחרי הכל..

נכון זה בהחלט השקעה
ולכן הקורס מחולק לתשלומים נוחים, 
כדי שתוכלי לכסות תוך כדי 
וגם להרוויח
את משקיעה 390 ש"ח בחודש בקצב שתוכלי לכסות את ההשקעה תוך כדי עבודה.

ואת הופכת להיות אלופה ויוצרת בתחום ה AI,


תוכלי לגבות גם בכל עבודה שאת עושה - 
תשלום נוסף על שילוב בינה מלאכותית בעיצוב 

(ולקוחות אוהבים את זה וזה עושה להם טוב מנסיון),

תוכלי לקצר תהליכים ולחסוך זמן,
ליצור עיצובים ותמונות שבפוטושופ
היה לוקח לך לעשות את זה שעות... 

ולהכניס בזמן הזה עוד עבודות שבעז"ה יכניסו אליך עוד הרבה,
מלקוחות מרוצים.

אני לא גרפיקאית,

אני מטפלת רגשית / מורה / סופרת / ...
ורוצה ליצור
קלפים טיפוליים / המחשות ועיצובים ללמידה /
איורים לספרים שלי / ...

האם זה מתאים לי?

בוודאי!
אם את יודעת לעבוד עם מחשב -
את יכולה
הקורס זה אינו מצריך לדעת תוכנות גרפיות
(מלבד קורס פוטושופ AI )

קורס זה יכול לתת לך הרבה מאוד,
ולחסוך לך הסברים ארוכים לגרפיקאית
וחשבונית על כל תמונה
(שעולה בסביבות ה 250 לתמונה בודדת),



מה שתצטרכי בסוף - זה רק למסור את התמונות למעצבת
שתכניס את התמונות לעיצוב בגודל מתאים
ותסגור לך לדפוס.
חסכת אלפי שקלים
וקיבלת תמונות לפי החלום שלך.

האם אני וחברה שלי עובדות יחד,
האם נוכל לצפות בשיעורים שתינו
בזמן העבודה?

הקורס מיועד למשתמש אחד בלבד,
אפשר לבחור עובדת אחת
שתהיה ממונה על התמונות בבינה מלאכותית
והיא תצפה בקורס,


או לחילופין - לקנות כל אחת לעצמה

ולקבל מתנה ייחודית לצוות.

יש לי עוד שאלה,
אפשר לדבר איתך בטלפון?

בשמחה:)

תשלחי לי מייל לכתובת oshritmedia@gmail.com
עם הטלפון ושעות שנוחות לך לדבר

ולשוחח לדבר איתך,
לתת לך פרטים נוספים ולראות יחד

אם מתאים לך הקורס

עדיין מתלבטת?

בואי נראה איך אפשר לעזור לך...

כתיבה עיצוב אנימציה והקמה:

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.